Aktualne wydanie: nr 1(79)/2014

Aktualne wydanie: nr 1(79)/2014 pobierz pdf

Aktualne wydanie: nr 1(79)/2014

Nawet pobieżna lektura zmusza do refleksji, że Głos PSB nie podąża „z prądem ogółu mediów”, najczęściej nasze pismo jest redagowane „pod prąd”. Próżno w Głosie szukać afer, czy choćby sensacji. Nie ma zdjęć ludzi z branży budowlanej w towarzystwie celebrytek, celebrytów, sław dlatego, że jakoby są sławne. 
Niektóre media specjalizują się w polowaniu na nieszczęścia. Ktoś musi zginąć, oczywiście tragicznie, albo zostać ranny, napadnięty, okradziony. Firmę musi dotknąć pożar. Powodem do napisania o przedsiębiorcy jest jego upadek, czy co najmniej duże biznesowe kłopoty. Głos PSB – znowu jakby „pod prąd” o takich wydarzeniach nie pisze. Dlaczego? Po to, żeby się odróżniać, czy wyróżniać na medialnym rynku. A tak naprawdę chodzi też o pieniądze. Zarząd Grupy PSB S.A. poinformował kiedyś redaktora Głosu ile kosztuje wydrukowanie każdej strony pisma, zwróćmy uwagę, że nakład sięga 26 tys. egzemplarzy. Głos PSB musi być redagowany oszczędnie, informacje muszą być rzeczowe i krótkie. 

Oto dwa przykłady z tego numeru: 
! szkoleniom personelu sklepów PSB- -Mrówka – ważnym, bo tylko dobrze wyszkolony sprzedawca może pomóc klientowi w dokonaniu korzystnego zakupu – w których uczestniczyło ponad 250 osób z ponad 60 Mrówek i składów budowlanych poświęciliśmy ledwie trzecią część strony (do sprawdzenia na str. 31); 
! wydarzenia z udziałem ponad tysiąca dzieci – radosne wydarzenia, co widać po uśmiechach przedszkolaków i uczniów – zmieściły się na jednej stronie 33. 

Ciasno u nas. A może być jeszcze ciaśniej. Sklepów PSB-Mrówka i Centrów Budowlanych PSB-Profi przybywa. Kupcy tworzący Grupę są coraz bardziej aktywni 
– inwestują, szkolą się, organizują wspaniałe imprezy dla swoich klientów, tych którzy już poznali ofertę PSB i przyszłych, którzy dopiero zaczną zaopatrywać się w składach i sklepach z logo naszych sieci. PSB to po pierwsze handel. Ale nie tylko. Wielu kupców PSB bardzo dba o żywy kontakt z lokalną społecznością. Inwestując w nowe obiekty, czy modernizując dotychczasowe, inwestuje również w relacje z mieszkańcami swojej miejscowości i z okolicy. 

Dzieci w Polsce powinny mieć dużo powodów do radości. Muszą też czuć się bezpieczne (akcja kupców PSB z Policją „Bezpieczne przedszkolaki”). Nie zawsze wymaga to zaangażowania finansowego. Najczęściej wystarczy okazać serdeczne zainteresowanie. Coraz więcej kupców znajduje czas, żeby ich Mrówki trafiły z książeczkami, audiobookami, słodyczami do szkół i przedszkoli. Coraz częściej Mrówki inspirują dzieci do wykazania się talentami, umiejętnościami plastycznymi. Przedszkolaki i uczniowie biorą udział w konkursach, najlepsze prace są nagradzane. 

Każdy Czytelnik Głosu będzie mile witany, jeśli tylko zechce włączyć się w akcję któregoś kupca PSB organizującego pożyteczne imprezy w przedszkolach, szkołach, klubach sportowych. Liczą się nie tylko pieniądze. Liczą się pomysły. A przede wszystkim dobre chęci. 

W Głosie PSB znajdą też Państwo informacje techniczne – 5 fachowców, reprezentujących dostawców Grupy, znanych producentów napisało artykuły w dziale „Temat numeru”, tym razem o doborze i montażu systemów podłogowych, listew podłogowych i ogrzewania podłogowego. 

Polecamy też prezentowane od lat w pierwszym dorocznym numerze oceny sytuacji w branży budowlanej – dwa artykuły w dziale „Dokąd zmierza rynek”. 

Sytuację w branży farb i lakierów przedstawia Dariusz Bogoń, dyrektor sprzedaży w Akzo Nobel. 

A fotoreportaż tym razem przygotowaliśmy „spod samiuśkich Tater”, o firmie Kalbud 2 co gazduje w Czarnym Dunajcu.

podpis autora

Temat numeru

Architektura

JAK ZMIENIAJĄ SIĘ POLSKIE DOMY (część III)

Dzisiaj wiele mówi się o konieczności oszczędzania energii. Jednak budynków spełniających standardy

Dzisiaj wiele mówi się o konieczności oszczędzania energii. Jednak budynków spełniających standardy

Dokąd zmierza rynek

Wyniki roku 2013 i pytania o rok bieżący

Najważniejsze dane obrazujące dynamikę aktywności PSB w 2013 r. i spodziewanej w roku 2014 na rynku dystrybucji

Najważniejsze dane obrazujące dynamikę aktywności PSB w 2013 r. i spodziewanej w roku 2014 na rynku dystrybucji

Budownictwo mieszkaniowe w sezonie 2014

Rok 2013 nie był w budownictwie mieszkaniowym rokiem dobrym. Był wręcz gorszy od roku poprzedniego, a w kilku

Rok 2013 nie był w budownictwie mieszkaniowym rokiem dobrym. Był wręcz gorszy od roku poprzedniego, a w kilku

Rozmowa Głosu PSB

Fotoreportaż

KALBUD 2 gazduje w Czarnym Dunajcu

Z widokiem na Tatry i na biznes W Czarnym Dunajcu góry niczego nie zasłaniają, można podziwiać na południu Giewont

Z widokiem na Tatry i na biznes W Czarnym Dunajcu góry niczego nie zasłaniają, można podziwiać na południu Giewont

Reklamy

KREISEL

Reklama - KREISEL - Nowa linia profesjonalnych produktów do glazury

Reklama - KREISEL - Nowa linia profesjonalnych produktów do glazury

SŁONECZNY ZDRÓJ

Reklam - SŁONECZNY ZDRÓJ - Hotel; Medical SPA & Wellness

Reklam - SŁONECZNY ZDRÓJ - Hotel; Medical SPA & Wellness

ATEX

Reklama - ATEX - Ogrodzenia na pokolenia

Reklama - ATEX - Ogrodzenia na pokolenia

KRONOPOL

Reklama - KRONOPOL - Plyta Kronopol OSB/3 Easy Pack

Reklama - KRONOPOL - Plyta Kronopol OSB/3 Easy Pack

Poprzednie wydania