Aktualne wydanie: nr 2(80)/2014

Aktualne wydanie: nr 2(80)/2014 pobierz pdf

Aktualne wydanie: nr 2(80)/2014

Jak to trzeba uważać z tytułami felietonów, z tym co jest treścią też… „Siła Grupy” – taki tytuł już był, w Głosie PSB 5–2010. A treść? – mało brakowało, skopiowałbym pomysł z Głosu 1–2005. Dobrze, że się spostrzegłem, że mamy bazę, w niej dziesiątki gigabajtów, z wieloma tysiącami materiałów teki redakcyjnej naszego dwumiesięcznika. 
Tytuł „Siła Grupy” bardzo pasuje do tego, o czym chcę napisać, więc jednak go powtórzę. Ale już pomysłu zawarcia w felietonie indeksu marek – nazw firm, które pojawiają się tylko w jednym numerze Głosu, nie wykorzystam. Lista byłaby zbyt długa. 

Czesław Pobłocki, dyrektor marketingu w firmie BAT z Sierakowic, należącej do Tadeusza i Andrzeja Bigusów, naprowadza mnie na szukanie siły BATmanów z Kaszub w rozmowach z jej klientami, wykonawcami budowlanymi. 
– Dlaczego BAT stawia na Centra Budownictwa PSB-Profi? – Bo to dobry sposób do przekonania Klientów, że mogą od nas więcej wymagać. 
Wymagania klientów BAT poznaję dzięki panom – Edmundowi Toporkowi, deweloperowi z Rokitnicy oraz właścicielom firm wykonawczych: Marianowi Majerowi z Garczegorze, Tadeuszowi Czarnowskiemu z Damnicy, Czesławowi Bazykowi ze Strzelina i Janowi Klejna z Czarnej Dąbrówki. Potwierdzają – w Profi BAT można więcej wymagać niż w innych hurtowniach materiałów budowlanych. 
Zachęcam do zapoznania się z fotoreportażem Profesjonalni BATmani (str. 36–39). 

Mirosław Lubarski, dyrektor marketingu w spółce Grupa PSB S.A., nie może służyć kontaktem z wykonawcami budowlanymi. Natomiast wspiera wszelkie działania marketingowe, jakie powinny podejmować firmy należące do akcjonariuszy Polskich Składów Budowlanych. Z tego numeru Głosu dowiecie się Państwo, że kupcy tworzący naszą Grupę mają dość energii, żeby organizować dziesiątki przedsięwzięć – szkoleń, festynów, ekspozycji targowych, spotkań z różnych okazji. Powiedzenie, że handel to nie tylko sprzedawanie brzmi banalnie, ale marketingowcy wciąż je powtarzają. Zwłaszcza w budownictwie jest stale aktualne. Chcesz sprzedawać? – musisz kontaktować się z wykonawcą i z inwestorem angażującym swoje pieniądze w zakup materiałów niezbędnych przy remoncie czy na placu budowy nie tylko wtedy, kiedy u ciebie coś kupuje. Masz ambicję bycia na bieżąco z nowościami rynkowymi, systemami i wyrobami o doskonalszych parametrach, łatwiejszymi w stosowaniu? – powinieneś ściśle, dosłownie na co dzień współpracować z producentami materiałów budowlanych. 

Efekty pracy fachowców z pionów marketingu, zarówno w firmach kupieckich, jak i w centrali Grupy PSB, przedstawiamy w tym numerze Głosu w dziesiątkach informacji. W wykazie składów PSB, sklepów PSB-Mrówka, Centrów Budownictwa PSB-Profi, producentów i wykonawców znalazło by się niemal dwieście nazw. W relacjach biznesowych handel i marketing działają pospołu. 

O sile Grupy wie Bogdan Panhirsz, założyciel i dyrektor zarządu spółki Grupa Polskie Składy Budowlane. W bezpośredniej konkurencji z kilkudziesięcioma innymi uczestnikami plebiscytu na Człowieka Roku 2013 w woj. świętokrzyskim Panhirsz zdobył zdecydowanie najwięcej głosów. Kto wysłał sms za Bogdanem Panhirszem na pewno zna i ceni Grupę PSB. Na konferencji prasowej podczas XII Targów Grupy PSB Bogdan Panhirsz i Mirosław Lubarski przedstawili plany na 2014 rok. – Można spodziewać się wzbogacenia sieci Mrówka o kolejne 40 obiektów. Spodziewamy się też, że przychody sieci Mrówka zbliżą się bądź nawet przekroczą 1 miliard zł. W sezonie 2014 kolejnych 15 składów budowlanych, prowadzonych wcześniej w sposób tradycyjny, powinno przekształcić się w Profi. 
Jak wypadły XII Targi PSB? – Pobite zostały wszystkie dotychczasowe rekordy! Każdego kto chce poznać siłę Grupy podczas XII Targów PSB zapraszam na strony 40–41 tego numeru Głosu. A dowody, że plany otwierania Mrówek są realizowane można znaleźć na stronach 42–43.

podpis autora

Temat numeru

Budowa fundamentów i piwnic z betonowych bloczków

Fundament stanowi podstawową część każdego budynku, jest bazą budowli, która dzięki właściwie zaprojektowanym wymiarom

Fundament stanowi podstawową część każdego budynku, jest bazą budowli, która dzięki właściwie zaprojektowanym wymiarom

Izolacja foliami fundamentowymi

Pozioma izolacja fundamentów ma za zadanie wyeliminować tzw. podciąganie kapilarne (jest to wciąganie wilgoci przez

Pozioma izolacja fundamentów ma za zadanie wyeliminować tzw. podciąganie kapilarne (jest to wciąganie wilgoci przez

Architektura

Jak zmieniają się polskie domy (część IV)

Nowoczesna architektura nie rozwija się w izolacji od rynku materiałów. Nie byłoby ekstrawaganckich rozwiązań

Nowoczesna architektura nie rozwija się w izolacji od rynku materiałów. Nie byłoby ekstrawaganckich rozwiązań

Technologie i produkty

Rozmowa Głosu PSB

Opinie wykonawców

Profesjonalni BATmani

Kto chce poznać konkrety na temat funkcjonowania nowej sieci Grupy Polskie Składy Budowlane jaką są Centra Budownictwa

Kto chce poznać konkrety na temat funkcjonowania nowej sieci Grupy Polskie Składy Budowlane jaką są Centra Budownictwa

XII Targi Grupy PSB - Wyniki niosą optymizm

W dniach 19–20 marca 2014 r. Grupa PSB zorganizowała w Kielcach po raz 12-ty targi materiałów budowlanych. Wyniki tej

W dniach 19–20 marca 2014 r. Grupa PSB zorganizowała w Kielcach po raz 12-ty targi materiałów budowlanych. Wyniki tej

Reklamy

Poprzednie wydania