Wydarzenia - Kupcy

czerwiec 2011

Nowa siedziba firmy Smolnik.

15 kwietnia 2011 r. firma Smolnik z Gierałtowic k. Gliwic otworzyła nową siedzibę. W nowoczesnym obiekcie znajdują się dział obsługi klientów ze sklepem samoobsługowym (350 m2), połączone z halą magazynową 600 m2. Smolnik to firma rodzinna z wieloletnią tradycją, którą prowadzi obecnie już trzecie pokolenie. Od ponad 70-ciu lat siedziba firmy znajduje się w tym samym miejscu. Obecnie firma zatrudnia 15 osób.

____________________________________________________

Profi w Toruniu.
14 maja 2011 r. otwarto pierwszy na Pomorzu, pierwszy w 400-tysięcznym Toruniu i piąty w Polsce obiekt PSB-Profi. Nowa placówka dysponuje sklepem o powierzchni sprzedażowej 1000 m2, oraz magazynem, również mającym 1000 m2 i zatrudnia 14 osób. Na uroczyste otwarcie PSB-Profi zaproszono ponad 150 wykonawców współpracujących z firmą Trops z Torunia. Licznie dopisali również klienci detaliczni. Zainteresowaniem cieszyły się konkursy i pokazy produktów oferowanych w nowym sklepie dla  profesjonalistów. Producenci stanęli na wysokości zadania i licznie przybyli na otwarcie służąc klientom doradztwem technicznym i obdarowując gości różnego rodzaju prezentacjami. Fachowcy mogli zarówno porozmawiać o sprawach technicznych, złożyć zamówienia na atrakcyjnych warunkach, jak i wziąć udział w licznych konkursach z atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi. W pierwszy dzień wartość zakupów w Toruńskim PSB-Profi Trops przekroczyła kwotę 40 tys. zł.

____________________________________________________

Mrówka w Międzychodzie.
Firma Lokum uruchomiła w Międzychodzie sklep PSB-Mrówka, adaptując do tego celu istniejący obiekt. W dniu otwarcia 26 marca 2011 r. kasy nowej placówki handlowej były wręcz oblężone. Wartość sprzedaży wyniosła niemal 67,5 tys. zł. Klient, który dokonał największego zakupu (za 17 tys. zł) otrzymał nagrodę – telewizor LCD. Dużą frekwencję zapewniła szeroko zakrojona akcja promocyjna, m.in. gazetowa i na 11 billboardach w gminach powiatu międzychodzkiego (woj. wielkopolskie). Powierzchnia handlowa nowej Mrówki wynosi 1000 m2 + 500 m2 zewnętrzny ogród. Liczba zatrudnionych 15 osób. Miasto Międzychód liczy 11 tys. mieszkańców, powiat – 36,5 tys.

____________________________________________________

Mrówka w Opocznie.
26 marca 2011 r. firma Mejpol otworzyła sklep PSB-Mrówka w Opocznie. Budowa obiektu trwała 11 miesięcy. Mrówka ma 1450 m2 powierzchni sprzedaży i zatrudnia 15 osób. Suma zakupów dokonanych przez ponad 480 klientów w pierwszym dniu pracy sklepu przekroczyła 62,5 tys. zł. Miasto Opoczno w woj. łódzkim liczy 22 tys. mieszkańców, powiat 78 tys. Mrówka w Opocznie jest drugim tej klasy obiektem firmy Mejpol, która prowadzi również sklep PSB-Mrówka w Końskich (woj. świętokrzyskie).

____________________________________________________

Mrówka w Sulęcinie.
Firma Jabot z Sulęcina (woj. lubuskie) przekształciła wybudowany w 2009 r. obiekt w sklep PSBMrówka. Nowa placówka handlowa, uruchomiona 26 marca 2011 r. dysponuje powierzchnią sprzedażową 1400 m2 i zatrudnia 30 osób.
W dniu otwarcia suma zakupów w sulęcińskiej Mrówce przekroczyła 53 tys. zł. Klient, który dokonał największego zakupu w wysokości 11,5 tys. zł dodatkowo otrzymał 32-calowy telewizor LCD. Miasto Sulęcin liczy 10 tys. mieszkańców, powiat – 35,4 tys.

____________________________________________________

Mrówka w Starogardzie Gdańskim.
31 marca 2011 r. firma Sputnik otworzyła w Starogardzie Gdańskim (woj. pomorskie) sklep PSB-Mrówka o powierzchni sprzedażowej ponad 2500 m2. Nowa placówka handlowa zatrudnia 40 osób. Obroty Mrówki w pierwszym dniu pracy przekroczyły 69 tys. zł.
Miasto Starogard Gdański liczy 48 tys. mieszkańców, powiat 121,5 tys.

____________________________________________________

Mini-Mrówka w Koszęcinie.
1 kwietnia 2011 r. gmina Koszęcin w powiecie lublinieckim (woj. śląskie) wzbogaciła się o nowoczesny sklep PSB klasy Mini-Mrówka. W obiekt o powierzchni sprzedażowej 300 m2 zainwestowała firma Gabrom z Koszęcina. Mini- Mrówka zatrudnia 4 osoby.
Wieś Koszęcin liczy 4,5 tys. mieszkańców, gmina ponad 11 tys.

____________________________________________________

Mrówka w Gniewkowie.
2 kwietnia 2011 r. firma Agad z Torunia otworzyła w Gniewkowie w pow. inowrocławskim (woj. kujawsko-pomorskie) sklep PSBMrówka oddając do dyspozycji klientów 400 m2 powierzchni handlowej, ale przy założeniu, że po rozbudowie będzie to ponad 800 m2. W nowej placówce zatrudniono 6 osób. Pierwszy dzień pracy przyniósł Mrówce w Gniewkowie obroty w wysokości niemal 22 tys. zł. Zakupów dokonało ponad 300 klientów. Miasto Gniewkowo liczy niemal 11 tys. mieszkańców, gmina ponad 14,5 tys.

____________________________________________________

Mini-Mrówka w Nowym Mieście.
Małe oblężenie przeżywał w dniu otwarcia nowy sklep klasy Mini-Mrówka w Nowym Mieście, powiat płoński. 9 kwietnia 2011 r. nowoczesna placówka handlowa zanotowała w tym dniu obroty blisko 14 tys. zł. Sklep, który uruchomili państwo Stanisława i Piotr Saganowie, dysponuje powierzchnią sprzedażową 530 m2 i zatrudnia 6 osób.

____________________________________________________

Mrówka w Brodnicy.
16 kwietnia 2011 r. firma Behrendt uruchomiła w Brodnicy nowoczesny obiekt handlowy, mieszczący w sobie sklep PSB-Mrówka o 1600 m2 powierzchni sprzedaży (dodatkowo ogród zewnętrzny 125 m2), pięknie urządzony salon łazienek (500 m2) oraz cześć biurową. W Mrówce pracuje 20 osób. Brodnica (woj. kujawsko-pomorskie) liczy ponad 28 tys. mieszkańców, powiat – 75 tys.

____________________________________________________

Mrówka w Mławie.
26 kwietnia 2011 r. firma Usługi Handlowe Tański uruchomiła w Mławie (woj. mazowieckie) sklep PSBMrówka.
Placówka ma powierzchnię handlową 1400 m2 i zatrudnia 16 osób.

Mława liczy 30 tys. mieszkańców, powiat 73 tys.

____________________________________________________

Mrówki w Głuchołazach i w Prudniku.

Jeden inwestor – dwie Mrówki otwarte tego samego dnia. 30 kwietnia 2011 r. firma Merkury uruchomiła sklepy PSB-Mrówka w Prudniku i Głuchołazach (woj. opolskie). Obie placówki handlowe powstały w wyniku przekształcenia poprzednich obiektów Merkurego. Mrówka w 25-tysięcznym Prudniku ma powierzchnię handlową 900 m2 i zatrudnia 16 osób. W dniu otwarcia wartość sprzedaży w nowym sklepie sięgnęła 150 tys. zł.

Mrówka w 15-tysięcznych Głuchołazach ma powierzchnię 1000 m2, jej załogę stanowi 12 osób. W dniu otwarcia sprzedaż zamknęła się kwotą 90 tys. zł.

Łączna liczba klientów, którzy odwiedzili obydwie Mrówki przekroczyła 1500 osób.

____________________________________________________

Mrówka w Wysokiem Mazowieckiem.
12 maja 2011 r. firma Bemex z Zambrowa uruchomiła sklep PSB-Mrówka w Wysokiem Mazowieckiem. Placówka ma powierzchnię handlową 1150 m2 + 350 m2 ogród i zatrudnia 17 osób. Pierwszy dzień pracy przyniósł nowej Mrówce obroty 53 tys. zł. Na klienta, który kupił za najwyższą kwotę czekał telewizor 42 calowy LCD. Wysokie Mazowieckie liczy 9,3 tys. mieszkańców, powiat 60 tys.

____________________________________________________

Mrówka w Mrągowie.
14 maja 2011 r. firma Centrum Budowlane Mrągowo uruchomiła sklep PSB-Mrówka w Mrągowie. Placówka dysponuje powierzchnią handlową 2000 m2 i zatrudnia 25 osób. Dwa pierwsze dni pracy (weekend) przyniosły Mrówce obroty w wysokości niemal 69 tys. zł. Mrągowo liczy 21,7 tys. mieszkańców, powiat 50 tys.

__________________________________________________________________________________

KRONIKA
__________________________________________________________________________________

Nowi akcjonariusze Grupy PSB.

Rada Nadzorcza Grupy PSB S.A. na posiedzeniu 6 kwietnia 2011 r. pozytywnie zaopiniowała kandydatury 9 kupców zgłaszających akces do Grupy. Witamy w naszym gronie:
– AGRO-POLBUD Kolno;
– BUDWAL Sierpc;
– BUDOBRATEX Legnica;
– FENIKS Września;
– FINDO Leszno;
– GRUPA INCEST M KWADRAT Środa Śląska;
– MAZUR Kurzętnik;
– NOWATEX Aleksandrów Łódzki.

__________________________________________________________________________________

Awans PSB na liście 500 Rzeczpospolitej.

O dwie pozycje awansowała Grupa PSB S.A. na liście 500 największych firm w Polsce za rok 2010, sporządzanej tradycyjnie przez dziennik Rzeczpospolita. Nasza firma znalazła się na 223 pozycji (o 2 miejsca wyżej niż w roku 2009). Wartość Grupy PSB S.A. wg Rzeczpospolitej na koniec 2010 r. wyniosła 396 mln zł, rok wcześniej ten parametr oszacowano na 238 mln zł.

____________________________________________________

Seminarium: Budownictwo energooszczędne w MCEB.

Należące do Grupy Attic z Krakowa Małopolskie Centrum Edukacji Budowlanej zorganizowało seminarium Budownictwo Energooszczędne: prawo, praktyka a rzeczywistość (18–19 marca 2011 r.). Prelekcje wygłosili eksperci związani z przedmiotowymi zagadnieniami oraz producenci materiałów budowlanych, dla których budownictwo energooszczędne jest jednym z kluczowych czynników rozwoju produktów i systemów. W zajęciach uczestniczyło ponad 40 słuchaczy ściśle związanych z branżą. Szczegóły dotyczące tematyki poszczególnych prelekcji dostępne są na www.mceb-seminaria.pl. Strategiczne wsparcie przy organizacji seminarium zapewniło Stowarzyszenie BudowniczychDomów i Mieszkań zrzeszające firmy deweloperskie, budowlane, spółdzielnie mieszkaniowe, architektów oraz przedstawicielimediów branżowych. Partnerami wydarzenia byli również producenci: Fakro,Isover, Krono.

____________________________________________________

Mrówka świadkiem ostatniego skoku Adama Małysza.

Konkurencja pożegnalna Skok Do Celu – Adam’s Bull’s Eye nie była w pełni udana – pogoda nie sprzyjała wielkiej imprezie, ale 26 marca 2011 r. nie to się najbardziej liczyło. Cała Polska żegnała Adama Małysza. W wielkim spontanicznym pikniku uczestniczyli miłośnicy prawdziwego sportu – ponad 40 tysięcy wdzięcznych rodaków i przedstawicieli świata sportowego z wielu krajów zgromadziło się pod zakopiańską Krokwią. Nie mogło oczywiście zabraknąć Mrówki. Sieć sklepów Grupy PSB reprezentowała grupa lotnicza z balonem.

____________________________________________________

PSB wspiera wirtualny uczniowski biznes.

1 kwietnia 2011 r. w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Busku-Zdroju odbyło się uroczyste podsumowanie I Konkursu Wiedzy Ekonomicznej dla gimnazjalistów. Tematem przewodnim zorganizowanego przez Firmę Symulacyjną „Grupa PSB Ekonomik” konkursu były podatki i ubezpieczenia. W konkursie wzięło udział 114 gimnazjalistów z 11 szkół powiatu buskiego, pińczowskiego i kazimierskiego. Pierwsze miejsce zajęła Ewelina Subocz – uczennica Samorządowego Gimnazjum nr 1 w Busku- -Zdroju. Nagroda specjalna (dla gimnazjum, z którego w konkursie wzięło udział najwięcej uczniów) przypadła Samorządowemu Gimnazjum nr 2 w Zespole Placówek Oświatowych nr 1 w Busku-Zdroju. Firma symulacyjna pod nazwą „Grupa PSB – Ekonomik” powstała w 2003 r. w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Busku-Zdroju. Jest zrzeszona w Centrali Firm Symulacyjnych „CENSYM” w Zielonej Górze, która jest członkiem MiędzynarodowejCentrali Firm Symulacyjnych „EUROPEN” z siedzibą w Essen. Firma symulacyjna jest zorganizowana na wzór prawdziwego przedsiębiorstwa, którego działalność naśladuje. Symulacja działalności dotyczy jedynie obrotu towarami i pieniędzmi. Pozostałe funkcje i wykonywane działania oraz czynności są takie same jak w przedsiębiorstwie rzeczywistym, np. obieg dokumentacji, praca w poszczególnych działach. Działalność Firmy Symulacyjnej „Grupa PSB-Ekonomik” wspiera prawdziwe przedsiębiorstwo Grupa PSB S.A.

__________________________________________________________________________________

TARGI

__________________________________________________________________________________

Budex w Szczecinie.

Gryficki Budex miał stoisko na XX Szczecińskich Targach Budowlanych Bud-Gryf 2011 (18–20 marca). Wraz z kupcem PSB swoje oferty prezentowali dostawcy partnerzy Grupy, m.in. Budmat, Classen, Inter Grąd, Karwel, Lafarge, Monier, Rockwool, Velux. Stoisko Budex-u cieszyło się wielkim zainteresowaniem odwiedzających. Goście mogli uzyskać na miejscu fachową poradę przedstawicieli wymienionych firm. Prowadzono również rozmowy z wykonawcami budowlanymi i z architektami.

____________________________________________________

PT Junior w Lublinie.

W gronie ponad 200 wystawców uczestniczących w 30-tych Międzynarodowych Targach Lubelskich – LUBDOM 2011 (25–27 marca) znalazł się kupiec PSB z Lublina firma PT Junior, tradycyjnie biorąca udział w tej imprezie. PT Junior wystąpił wspólnie z największymi swoimi dostawcami, firmami: EkoKlinkier, CRH, Lode, Klinkier Przysucha, Jopek, Fermacell, Silikaty Białystok, Lakma, Cerrad, quick-mix, Altrad Spomasz, Galeco. Ich przedstawiciele mieli okazję zaprezentować swoje oferty targowym gościom. PT Junior przygotował również specjalne oferty z produktami w promocyjnych cenach, z których klienci mogli skorzystać zgłaszając się do hurtowni po zakończeniu targów. Ciekawym pomysłem okazały się pokazy instruktażowe nakładania gładzi oraz farb na stoisku targowym, które w praktyczny sposób pokazywały techniki wykonywania i uzyskiwania poszczególnych struktur i aranżacji.

___________________________________________________________

Rekordowe wyniki IX Targów Grupy PSB.

W dniach 7–8 kwietnia 2011 r. podczas IX Targów Grupy PSB (które odbyły się w Kielcach) zawarto 5050 kontraktów na kwotę 190 mln zł. W targach uczestniczyło 210 wystawców, głównie najbardziej znanych producentów materiałów budowlanych w Polsce, jednocześnie kontraktowych partnerów Grupy PSB oraz 270 firm kupieckich, akcjonariuszy Grupy PSB.

W stosunku do roku 2010 wartość kontraktów jest większa o ok. 30% – częściowo jest to wynik większej ilości firm kupujących (+15%), ale także dobrych ofert ze strony producentów i większego optymizmu kupców, dotyczącego spodziewanego popytu na materiały budowlane w nadchodzących miesiącach.

____________________________________________________

Eltor w Kielcach.

Firma Eltor z Kielc eksponowała swoją ofertę podczas Kieleckich Targów Budowlanych oraz Wyposażenia Wnętrz „Dom i Ogród” (15–17 kwietnia 2011) na dwóch stoiskach – wewnątrz hali targowej (stoisko informacyjne) oraz na zewnątrz przy wejściu głównym. Na stoisku zewnętrznym wiodący producenci Ekspozycje sponsorów generalnych IX Targów PSB – firm Kreisel i Rockwool – imponowały rozmachem współpracujący z firmą PSB Eltor: Botament, H+H, Kerakoll przeprowadzali ciekawe pokazy z wykorzystaniem swoich produktów, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem gości targowych. Zwiedzający mogli na miejscu uzyskać fachowe porady i pomoc techniczną.

__________________________________________________________________________________

Szkoła Dobrego budowania PSB
__________________________________________________________________________________

PSB-Profi w Biłgoraju.

45 osób uczestniczyło w szkoleniu zorganizowanym 14 kwietnia 2011 r. przez firmę Fox z Biłgoraja. Prezentacje specjalnie dla profesjonalistów – wykonawców budowlanych współpracujących z PSB-Profi – przygotowali przedstawiciele firm Sopro oraz Semin. Ofercie handlowej towarzyszyły pokazy klejenia płytek ceramicznych na podłożach krytycznych materiałami Sopro oraz stosowania na pęknięcia gipsów szpachlowych i mas reparacyjnych marki Semin. Po zajęciach ich uczestnicy otrzymali Certyfikaty ukończenia szkolenia z określonych tematów.

__________________________________________________________________________________

Hembud, Puławy.

18 marca 2011 r. firma Hembud zorganizowała szkolenie dla swoich stałych odbiorców. Zajęcia poprowadził przedstawiciel firmy Bolix, który zaprezentował ofertę materiałów do dociepleń. Uczestnicy szkolenia mieli okazję podzielenia się uwagami odnośnie przedstawionych nowości oraz używanych przez siebie produktów. W spotkaniu uczestniczyło 60 osób.
__________________________________________________________________________________

Izo-Mur, Kostrzyn.
29 kwietnia 2011 r. firma Izo-Mur zorganizowała w Kostrzynie nad Odrą szkolenie dla wykonawców budowlanych z udziałem przedstawicieli firm: Weber, Megaron, Selena. W zajęciach wzięło udział 32 pracowników lokalnych firm budowlanych.

____________________________________________________

Metbud, Zamość.

24 marca 2011 r. firma Metbud z Zamościa zorganizowała szkolenie dla wykonawców budowlanych. Swoją ofertę zaprezentowała m.in. firma Isover. 5-lecie Mrówki w Raciborzu. Ten jubileusz właściciele Carmexu, Joanna i Wiesław Jacheciowie oraz załoga uczcili tortem i olbrzymim grillem, na który zaprosili swoich stałych klientów. Grillowanie zorganizowano 1 kwietnia 2011 r., a poprzedziła je kampania pod hasłem „Przyjdź i zostań Mrówkowiczem”, przeprowadzona w lokalnym radio, TV, prasie i na billboardach. Grill się udał – wydano ponad 200 kiełbasek. Urodziny Mrówek Majówki, imprezy integracyjne, sport Z możliwości zapoznania się z prawidłowym stosowaniem produktów oraz systemów tej firmy skorzystało 30 klientów Metbudu. Dużym zainteresowaniem cieszył się pokaz nakładania gładzi oraz tynków profesjonalnymi agregatami, z których mogą skorzystać również miejscowe firmy.

__________________________________________________________________________________

Urodziny Mrówek
__________________________________________________________________________________

5-lecie Mrówki w Raciborzu.

Ten jubileusz właściciele Carmexu, Joanna i Wiesław Jacheciowie oraz załoga uczcili tortem i olbrzymim grillem, na który zaprosili swoich stałych klientów. Grillowanie zorganizowano 1 kwietnia 2011 r., a poprzedziła je kampania pod hasłem „Przyjdź i zostań Mrówkowiczem”, przeprowadzona w lokalnym radio, TV, prasie i na billboardach. Grill się udał – wydano ponad 200 kiełbasek.

____________________________________________________

Roczek Mrówki w Zduńskiej Woli.

16 kwietnia 2011 r. Mrówka w Zduńskiej Woli obchodziła pierwsze urodziny. Na klientów czekały dodatkowe rabaty cenowe, konkursy z nagrodami oraz tort. Każdy kto zrobił w tym dniu zakupy otrzymał upominek, a transakcje powyżej 100 zł brały udział w losowaniu cennych nagród: telewizora LCD 32”, laptopa, kabiny z hydromasażem oraz aparatu fotograficznego. Firmy: Selena, Proma, Kotły Cichewicz przygotowały stoiska, w których można było uzyskać fachową poradę i dowiedzieć się więcej o ofercie producentów. Gwiazda wieczoru ETNA dała koncert muzyki tanecznej. W czasie obchodów urodzin prowadzono loterię fantową, każdy los wygrywał, a dochód przekazano na fundację pomocy dzieciom niepełnosprawnym ze Zduńskiej Woli. Handlowy akcent pierwszych urodzin Mrówki – 670 klientów zrobiło zakupy na kwotę 60 tys. zł.

____________________________________________________

Roczek Mrówki w Darłowie.

30 kwietnia 2011 r. minął rok od podjęcia działalności przez Mrówkę w Darłowie. Z tej okazji klienci przy zakupach byli premiowani rabatami. Zorganizowano też konkursy: za największe zakupy z 4 nagrodami: telewizor, kamera, rower i DVD; przy zakupie za minimum 100 zł losowano nagrody (przygotowano 400 do wylosowania); konkurs firmy Irwin Super Majster, w którym przygotowano dla zwycięzców 3 nagrody główne oraz nagrody pocieszenia dla każdego uczestnika. Na terenie Mrówki rozstawiono kilka stoisk, na których prezentowano produkty firm: Selena, Irwin, Inter Grąd, Kaem, Koelner. Handlowy wynik urodzin Mrówki: obrót 81,8 tys. zł, najwyższy zakup za 11 tys. zł.

__________________________________________________________________________________

Majówki, imprezy integracyjne, sport
__________________________________________________________________________________

Turniej halowej piłki nożnej w Wałczu.

W IV Turnieju halowej piłki nożnej regionu PSB Pomorze Zachodnie – Wielkopolska Północna uczestniczyło 13 drużyn, w tym 12 wystawionych przez akcjonariuszy Grupy: Baza Wałcz, Budex Gryfice, Budom Market Poznań, Domex Wałcz, GS Czarnków, GS Opalenica, Marbud Goleniów, Profil Piła, Pyrmo Barlinek, Rajman Słubice, Rolnik Poznań oraz Szczesny MB Połczyn Zdrój. Trzynasty zespół wystawił dostawca – firma Selena. Mecze turniejowe rozegrane 2 i 3 kwietnia 2011 r. w Centralnym Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Wałczu przyniosły na szczycie tabeli następujące wynik: I miejsce Profil, II miejsce Baza, III miejsce Budom Market, IV miejsce GS Czarnków. Najlepszym bramkarzem okazał się Karol Gala z Bazy, a królem strzelców (8 bramek) został zawodnik z Budom Marketu Łukasz Łeszyk. Puchary, medale i dyplomy wręczone na wieczornym bankiecie. Szczególne podziękowania należą się Teresie i Włodzimierzowi Zarembom – za pomoc i zaangażowanie przy organizacji imprezy. Turniej wsparli dostawcy PSB: H+H, Ursa, AMF Thermatex, Baumit, Baazar-Tris, Classen, Fermacell, Inter Grąd, Hörmann, Kaem, Kreisel, Kronopol, quick-mix, Rockwool, Selena, Sopro, Termo Organika, Velux, Weber.

__________________________________________________________________________________

Rekordowa majówka w Gnieźnie. 

30 kwietnia i 2 maja 2011 r. były wyjątkowo udanymi dniami w Mrówce w Gnieźnie, prowadzonej przez firmę Konstruktor. W sobotę 30 kwietnia sklep obsłużył rekordową liczbę klientów w ciągu jednej godziny – 167 osób. A w ciągu poniedziałku 2 maja zakupów dokonały 1322 osoby.

__________________________________________________________________________________

Majówka z Eurodomem.

Piknik budowlany, zorganizowany 6 i 7 maja 2011 r. przez Eurodom z Siedlec przyciągnął wielu kluczowych odbiorców firmy oraz nowych klientów, którzy postanowili odwiedzić jej zmodernizowany punkt handlowy. W imprezie uczestniczyli jako sponsorzy producenci współpracujący z Eurodomem, prezentujący poprzez konkursy i pokazy swoje oferty – firmy: H+H, Weber, Izohan, Stabill, Soudal, Koelner, Color Expert, Kreisel, Knauf, Isover, Botament, Termo Organika, Ruukki, Tikkurila. Klienci dokonujący w tych dniach zakupów mogli wziąć udział w konkursach oraz zabawach przygotowanych przez poszczególnych producentów. Każdy gość otrzymał na wstępie 10% rabatu za zrobione zakupy w sklepie, zakup za 100 zł upoważniał do otrzymania talonu na potrawy z grila a zakupy powyżej 300 zł do udziału w losowaniu atrakcyjnych rzeczowych nagród.

____________________________________________________

Spotkanie integracyjno-szkoleniowe w regionie Pomorze Zachodnie – Wielkopolska Północna.

Ponad 100 osób reprezentujących akcjonariuszy regionu partnerów Grupy PSB spotkało się w Mierzęcinie w dniach 6–8 maja 2011 r., aby wspólnie spędzić czas przy dobrej zabawie i interesujących szkoleniach. Zajęcia prowadzili przedstawiciele 11 dostawców, firmy: Alpol, Baumit, Isover, Malfarb, Profil, quick- -mix, Selena, Sika, Ursa, Weber, Xella. Organizatorzy zagwarantowali też rozrywki, np. wspinanie się po skrzynkach, chodzenie po linach w „małpim gaju”, pokonywanie przeszkód terenowych na quadach. Goście wykazali się też umiejętnościami wokalno-instrumentalnymi – 6 zespołów rockowych zaprezentowało ambitny repertuar dając prawdziwy show.

____________________________________________________

Majówka w Pińczowie.

Ponad 600 osób odwiedziło 15 maja 2011 r. sklep PSBMrówka w Pińczowie, którego załoga zorganizowała w tym dniu dla swoich klientów festyn rodzinny. Przez cały weekend nad miastem unosił się balon z logiem PSB. Imprezie towarzyszyli współpracujący z Grupą dostawcy: Invado, Planta, Selena, Koelner, Karcher, Atlas, Galicja, Action, Sparky, Robelit oraz Pro-link Poland, którzy prezentowali swoje produkty, aktywnie przyczyniając się do sprzedaży na łączną sumę 74 tys. zł. Na klientów dokonujących w tym dniu zakupów czekały konkursy z nagrodami. Najwyższy zakup wyróżniony został telewizorem 42 calowym, a kolejne miejsca laptopem oraz aparatem cyfrowym. Ponadto co godzinę najwyższy z paragonów nagradzany był drobnym sprzętem AGD. Dodatkowo każda osoba, paragonem na kwotę powyżej 70 złotych otrzymała kupon do grill-baru, a właściciel paragonu powyżej 100 zł dostawał drobny upominek. Pracownicy sklepu nie zapomnieli również o najmłodszych klientach, dla których przygotowano liczne atrakcje: zjeżdżalnie, trampoliny, samochodziki, dmuchany zamek oraz malowanie twarzy.

__________________________________________________________________________________

Nagrody
__________________________________________________________________________________

Szczesny z Diamentem.

Firma Szczesny z Połczyna została wyróżniona w konkursie Diamenty Forbesa 2011. Na listę Diamentów trafiły przedsiębiorstwa o największej dynamice rozwoju w regionie. Jest to drugie po Gazelach Biznesu wyróżnienie dla firmy Szczesny w ostatnim czasie.

____________________________________________________________

PSB – Firma Dobrze Widziana.

30 marca 2011 r. w siedzibie Business Centre Club w Warszawie odbył się finał konkursu „Firma Dobrze Widziana 2011”. Wśród 15 laureatów znalazła się Grupa PSB S.A. reprezentująca woj. świętokrzyskie. Celem projektu „Firma Dobrze Widziana” jest promocja w środowisku przedsiębiorców zarządzania firmą zgodnego z zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility – CSR). O ile w klasycznie rozumianym biznesie zakłada się, że firma powinna skupić się wyłącznie na kreowaniu zysków, o tyle firmy stosujące zasady CSR dostrzegają problemy społeczne wywoływane prowadzeniem działalności gospodarczej. Można powiedzieć, że tego typu firmy mają „obywatelskie” podejście do biznesu, starają się żyć w symbiozie z otoczeniem, uwzględniają w swoich działaniach interesy lokalnych społeczności.

____________________________________________________

Muflony dla Pagaza.

Firma Pagaz otrzymała wyróżnienie w kategorii Najlepsza Inwestycja w Konkursie Gospodarczym na Najlepszą Firmę, Produkt i Usługę Regionu – „Muflony 2010”. Konkurs jest największą imprezą gospodarczą w regionie wałbrzyskim i promującą przedsiębiorczość. Gala „Muflonów” z udziałem Pagaza odbyła się 8 kwietnia 2011 r. na Zamku Książ. Wśród ponad 500 zaproszonych gości, znaleźli się przedstawicieli świata biznesu i polityki.

__________________________________________________________________________________

Rocznice
__________________________________________________________________________________

W maju i czerwcu 2011 r. siedmiu akcjonariuszy PSB obchodzi rocznice swojego powstania. Dwudziestolecie założenia firmy świętują: BEMEX z Zambrowa, BUILDING BUSINESS z Bielska-Białej, IMPORTEX z Suwałk, TERBUD z Kalisza. Piętnastolecie obchodzi JAWPOL z Zawiercia oraz METALZET z Kalisza. A dziesięć lat temu powstała firma CEMHURT z Siedlec.

Poprzedni

Wydarzenia - Dostawcy

Wydarzenia - Dostawcy