Wydarzenia - Kupcy

sierpień 2011

INWESTYCJE


Mrówka w Radzionkowie. Firma AG Rolbud otworzyła pod koniec maja 2011 r. sklep PSB-Mrówka w Radzionkowie (woj. śląskie). Obiekt ma 650 m2 powierzchni handlowej i pracuje w nim 12 osób. Radzionków liczy ok. 17 tys. mieszkańców, powiat tarnogórski prawie 140 tys.

_____________________________________________________________

Mrówka w Suwałkach. 28 maja 2011 r. firma Importex otworzyła sklep PSB-Mrówka w Suwałkach (woj. podlaskie). W nowej 2-poziomowej placówce handlowej na parterze znajduje się samoobsługowy market o powierzchni 1270 m2, zaś na piętrze ekspozycje łazienek o powierzchni 490 m2. Mrówka zatrudnia 18 osób. Suwałki liczą 70 tys. mieszkańców.

_____________________________________________________________

Mrówka w Mysłakowicach. 3 czerwca 2011 r. firma PW AB otworzyła sklep PSB-Mrówka w Mysłakowicach (woj. dolnośląskie). Obiekt, liczący 550 m2 powierzchni handlowej, powstał na bazie dotychczasowej siedziby firmy PW AB i zatrudnia 16 osób. Mysłakowice liczą 5 tys. mieszkańców.

_____________________________________________________________

Mrówka w Kołobrzegu. 4 czerwca 2011 r. firma Bysewo otworzyła sklep PSB-Mrówka w Kołobrzegu (woj. zachodniopomorskie). Powierzchnia handlowa nowej placówki wynosi 850 m2, a pracuje w niej 13 osób. Kołobrzeg liczy 45 tys. mieszkańców.

_____________________________________________________________

Mrówka w Janowie Lubelskim. 4 czerwca 2011 r. firma Trans-Pal otworzyła sklep PSB-Mrówka w Janowie Lubelskim (woj. lubelskie). Powierzchnia handlowa sklepu wynosi 1600 m2, a pracuje w nim 18 osób. Janów Lubelski liczy prawie 12 tys. mieszkańców, powiat janowski 47 tys.

_____________________________________________________________

Mrówka w Chojnicach. 14 czerwca 2011 r. firma Stobud otworzyła sklep PSB-Mrówka w Chojnicach (woj. pomorskie). Powierzchnia handlowa nowej placówki wynosi 1200 m2. Chojnice liczą prawie 40 tys. mieszkańców, powiat chojnicki ponad 90 tys.

_____________________________________________________________

Mrówka w Człuchowie. Prawdziwe oblężenie przeżywał w dniu otwarcia nowy sklep sieci PSB-Mrówka w Człuchowie (woj. pomorskie). 25 czerwca 2011 r. ta nowoczesna placówka handlowa obsłużyła 650 klientów. Sklep, który uruchomiła firma Duet dysponuje powierzchnią sprzedażową 2000 m2, pracuje w nim 20 osób. Człuchów liczy ponad 14 tys. mieszkańców, powiat człuchowski ok. 56 tys.

__________________________________________________________________________________

KRONIKA

Nowi akcjonariusze Grupy PSB. Rada Nadzorcza Grupy PSB S.A. na posiedzeniu 14 czerwca 2011 r. pozytywnie zaopiniowała kandydatury 8 kupców zgłaszających akces do Grupy:
– AGROBUD, Krzyż Wielkopolski;
– P.H.U. APEX, Leżajsk;
– F.H. BARTOSZEK, Jarosław;
– P.T.H.U. BIELASZKA, Jastrzębie Zdrój;
– PBE ELBUD, Katowice;
– P.P.H.U. EWAN, Góra;
– JURCZYK, Kudowa-Zdrój;
 – F.H.U. TRYBUS S.C., Szymbark.

_____________________________________________________________

PremiumBrand dla Grupy PSB S.A.
Grupa Polskie Składy Budowlane S.A. zdobyła tytuł Firmy Wysokiej Reputacji w badaniu PremiumBrand 2011. Badanie firm przeprowadzane jest na grupie managerów największych polskich firm. Organizatorem Premium- Brand jest agencja MMT Management. Za realizację badania odpowiada instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC. Statuetki i dyplomy PremiumBrand wręczono laureatom 15 czerwca 2011 r. w Warszawie.

_____________________________________________________________


Sieć PSB-Mrówka wyróżniona w konkursie „Retail Awards 2010”. 15 czerwca 2011 r. Grupa PSB S.A. otrzymała nagrodę w konkursie „Retail Awards 2010” za „Najszybszy rozwój w Polsce”. Nagrodę przyznała naszej Grupie firma SCC Seminars Conferences Consulting za dynamiczny przyrost sklepów DIY (sektora „dom i ogród”) w sieci PSB- -Mrówka.

_____________________________________________________________


V Turniej PSB CUP. Dokładnie 5 lat temu w połowie czerwca dostawcy i akcjonariusze PSB rozpoczęli pierwszy turniej PSB CUP, który już w tej chwili wpisał się na stałe w kalendarz imprez sportowych PSB. Tym razem, 15–16 czerwca 2011 r. na kieleckich kortach stanęło 43 zawodników.

Oto zwycięzcy:
W kategorii M1: I miejsce Piotr Andrzejeszczak
– Izohan, II miejsce Karol Kalbarczyk
– Amarol-Plast, III miejsce Rafał Szulkowski
– Budomat Wołomin.

W kategorii M2: I miejsce Piotr Szulkowski
– Budomat Wołomin, II miejsce Stanisław Kalbarczyk – Amarol-Plast,
III miejsce Janusz Kęsek – Śnieżka.

W kategorii kobiet: I miejsce Ewa Osuch
– Alpol Gips, II miejsce Marzena Półtora
– Budomat Wołomin, III miejsce Beata Szulkowska
– Budomat Wołomin.

W kategorii gra podwójna: I miejsce Piotr Andrzejeszczak i Paweł Ziembiński – Izohan, II miejsce Piotr Szulkowski i Robert Szulkowski – Budomat, III miejsce Mirosław Sadowski – Art.-Bud, Jacek Salamon – Sagapol.
Rozegranie turnieju możliwe było dzięki sponsorom: Deante – sponsor generalny, Alpol Gips, Armatura Kraków, Botament, Color Expert, H+H, Izohan, Kuchinox, Malfarb, Grupa Dyrup, Prefabet Bielsko-Biała, Śnieżka.

_____________________________________________________________

Balon Mrówka nad Grunwaldem. Doroczna inscenizacja wydarzeń sprzed sześciu wieków ściągnęła w dniach 15–17 lipca 2011 r. na pola pod Grunwaldem setki tysięcy ludzi. Głównym punktem spotkania była inscenizacja bitwy z 1410 r. z udziałem ponad 1400 rycerzy. Znakomitym punktem obserwacyjnym przygotowań i zwycięskiej batalii wojsk polsko-litewskich był balon PSB-Mrówka, latający w tych dniach nad Grunwaldem.
__________________________________________________________________________________

TARGI



Bat na Targach Rolniczych Lubań. Niedaleko Kościerzyny w samym sercu Kaszub odbyły się Targi Rolnicze Lubań (4–5 czerwca 2011 r.). Jednym z wystawców był kupiec PSB z Sierakowic firma Bat, współpracująca z rolnikami zarówno jako dostawca materiałów do rozbudowy gospodarstw, jak i w zakresie zaopatrzenia mniejszych i większych gospodarstw w pasze dla zwierząt. Imprezę odwiedziło ponad 40 tysięcy potencjalnych klientów Bata, a specjalna oferta kupca z Sierakowic została przyjęta bardzo dobrze. Starania Bata zostały też nagrodzone szczególnym wyróżnieniem – firma otrzymała nagrodę za wieloletnią współpracę przy organizacji Targów od „Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego”.

_____________________________________________________________

Targi Budowlane Fimala w Słupsku. Rekordowym zainteresowaniem cieszyły tegoroczne czerwcowe Targi Budowlane zorganizowane w firmie Fimal w Słupsku. Swoje oferty prezentowało niemal 60 wystawców (rekord w historii imprezy), a liczba osób, które odwiedziły plac targowy, zlokalizowany w siedzibie firmy Fimal, sięgnęła 5 tysięcy osób. Wśród wystawców nie brakowało stałych kooperantów i dostawców, takich jak Atlas, Kreisel, Bosch, Franspol, DeWalt, Ytong Xella, Fiskars czy Akzo Nobel. Doradcy, reprezentujący te firmy, udzielali wyczerpujących odpowiedzi na pytania klientów. Uwagę odwiedzających targi przyciągały również narzędzia wykorzystywane w procesie budowlanym. Można było wygrać cenne urządzenia w organizowanych aukcjach i konkursach.

_____________________________________________________________

Po Targach PSB w Kielcach „Junak” jedzie do Opoczna. 19 czerwca 2011 r w siedzibie firmy Kaem odbyło się wręczenie nagrody głównej – motocykla Junak w finale konkursu ogłoszonego dla kupców PSB w czasie IX Targów PSB w Kielcach. Szczęśliwym zwycięzcą została firma P.P.H.U. Mejpol.

_____________________________________________________________

Sławex na Wystawie Rolniczej w Sitnie. Na dorocznej, tym razem jubileuszowej XXV Wystawie Rolniczej w Sitnie koło Zamościa (8–10 lipca 2011 r.) Grupę PSB reprezentowała firma Sławex z Tomaszowa Lubelskiego. W ofercie Sławexu adresowanej do licznie odwiedzających wystawę gości szczególną uwagę przyciągały różne typy kotłów węglowych centralnego ogrzewania.

__________________________________________________________________________________

SZKOLENIA


Attic – szkolenie dla pań w biznesie. 14 czerwca 2011 r. Małopolskie Centrum Edukacji Budowlanej MCEB w Krakowie (Grupa Attic) zorganizowało bardzo interesujące szkolenie – tym razem tylko dla pań (niewykluczone, że podobne odbędzie się w późniejszym terminie dla panów). Tematem zajęć był „Wizerunek współczesnej kobiety w biznesie”. W szkoleniu uczestniczyło 25 osób – w różnym wieku i z różnym stażem pracy. Pierwsza część poświęcona była umiejętności prowadzenia rozmów biznesowych. Druga część to wizerunek kobiety – ubiór na różne okazje biznesowe, styl zachowania się. Sponsorami szkolenia były firmy Termo Organika, Fakro i Isover.

_____________________________________________________________

Bel-Pol – szkolenie dla instalatorów. 1 lipca 2011 r. firma Bel-Pol Staszów wraz z producentem kotłów i pomp ciepła – firmą Heitz zorganizowała szkolenie dla instalatorów. Po szkoleniu teoretycznym, w siedzibie kupca PSB, uczestnicy wraz z osobą szkolącą skorzystali z zaproszenia jednego z klientów, u którego pompa ciepła Heitz już funkcjonuje. Mogli zobaczyć prezentowane produkty w działaniu i zadać dodatkowe pytania. W szkoleniu uczestniczyło 30 wykonawców branży hydraulicznej. Celem szkolenia było podniesienie kwalifikacji i wiedzy nt. zastosowania źródeł energii odnawialnej.

__________________________________________________________________________________

Urodziny Mrówek


Roczek Mrówki we Włocławku. 7–8 maja 2011 r. firma Arteks obchodziła pierwsze urodziny swojego sklepu PSB-Mrówka. Klienci mogli skorzystać ze specjalnej dwudniowej oferty cenowej na wybrane produkty, a co godzinę za dokonane zakupy otrzymywali atrakcyjne nagrody. Nagrodą główną – za największe zakupy w tych dniach – był skuter ufundowany przez firmę Kaem. Handlowy wynik urodzin włocławskiej Mrówki: sprzedaż wartości ponad 100 tys. zł.

_____________________________________________________________

Roczek Mrówki w Piszu. Występ zespołu Agressiva 69 i komicy cyrkowi, żonglerka i ekwilibrystyka na motocyklach – wszystko to oraz różne inne atrakcje przygotowała firma Grot z okazji pierwszych urodzin swojego sklepu PSB-Mrówka. Roczek nowoczesnej placówki Grota w Piszu obchodzono 2 i 3 lipca 2011 r.

__________________________________________________________________________________

Zagraniczne wyjazdy szkoleniowo - integracyjne

Łączenie przyjemności z nauką może dać dobre rezultaty – wiedzą o tym organizatorzy wyjazdów szkoleniowych w atrakcyjne strony, często zagranicę. Tym razem wraz z kupcami PSB i ich partnerami – dostawcami, wykonawcy budowlani trafili na Ukrainę, do Portugalii i do Turcji.

_____________________________________________________________

Ukraina z Eltorem.
W dniach 12–15 maja 2011 r. firma Eltor z Kielc zaprosiła swoich najlepszych klientów na wycieczkę na Ukrainę. Zwiedzano Podole i Huculszczyznę (wcześniej Eltor zorganizował wyjazd do Lwowa). Sponsorami wycieczki były firmy: AMF, Botament, H+H, Rockwool, Selena, Sopro, Termo Organika, Weber. W wyjeździe szkoleniowo- integracyjnym brało udział 47 osób: klienci Eltoru, przedstawiciele dostawców oraz pracownicy firmy kupca PSB z Kielc. Uczestnicy wycieczki zwiedzali Drohobycz, Jaremcze, Kamieniec Podolski, Chocim. Zaproszeni goście brali również udział w krótkim szkoleniu przygotowanym przez każdego z dostawców.

_____________________________________________________________

Z Grupą Attic w Portugalii. W dniach 27 maja – 1 czerwca 2011 r. przedstawiciele Grupy Attic wraz z kluczowymi klientami oraz przedstawicielami producentów materiałów budowlanych uczestniczyli w konferencji szkoleniowej w Portugalii. Konferencja pod hasłem „Budownictwo energooszczędne” była zwieńczeniem prowadzonych przez Grupę Attic programów sprzedażowych Profesjonalista Attic 2010 oraz Partner Attic 2010. Udział w konferencji był nagrodą główną dla klientów w obu programach. Oprócz możliwości poszerzenia wiedzy z zakresu energooszczędności budynków, uczestnicy konferencji mieli okazję poznać Lizbonę oraz południowe wybrzeże Portugalii. Partnerami konferencji byli producenci: Fakro, Isover i Krono.

_____________________________________________________________

Na Tureckiej Riwierze z firmą Olmar.
Wdniach 2–9 czerwca 2011 r. firma Olmar, przy znaczącym współudziale m.in. firm: Dörken, Fakro, Roto i Velux, zorganizowała szkolenie wyjazdowe na Riwierze Tureckiej. Codziennie jedna z firm, współorganizatorów wyjazdu, w komfortowej hotelowej sali konferencyjnej przeprowadzała szkolenie techniczno-handlowe dotyczące swojej oferty produktowej. Trzy-czterogodzinna sesja szkoleniowa, a potem słońce, plaża, turkusowe morze, zapachy i smaki orientu. Wieczorem spotkania integracyjne… W wyjeździe uczestniczyły 33 osoby – pracownicy Olmaru oraz przedstawiciele firm wykonawczych, klientów kupca PSB.

__________________________________________________________________________________

Festyny, pikniki


Góra Kalwaria świętuje z AR Składem. W odstępie zaledwie 2 tygodni firma AR Skład dobrze zapisała się w pamięci mieszkańców Góry Kalwarii i okolicznych miejscowości. 14 maja 2011 r. firma kupca PSB była głównym sponsorem Święta Góry Kalwarii. Wspaniały piknik zakończył koncert zespołu Oddział Zamknięty.

28 maja mieszkańcy Góry Kalwarii gromadzili się przed sklepem PSB-Mrówka, prowadzonym przez AR Skład, przyciągnięci ekspozycjami 25 wystawców, którzy przygotowali na ten dzień specjalne oferty handlowe. Na każdego klienta czekała też grochówka z kuchni polowej i dania z grilla. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się quady.

_____________________________________________________________

Piknik w Toruńskim Tropsie.
21 maja 2011 r. w Forcie IV jak co roku odbył się piknik dla firm współpracujących z firmą Trops. Ugoszczono ponad pięciuset kluczowych odbiorców Tropsa, a pomagało w organizacji imprezy ponad 20 dostawców. Atrakcji było mnóstwo – zwiedzanie starego fortu, ścieżka zdrowia, a na niej: rzut oszczepem, strzelanie z łuku, strzelanie z broni pneumatycznej, rzuty toporami itd. Po tych wszystkich zmaganiach czekał poczęstunek przy suto zastawionych stołach. Na deser odbył się pokaz prawdziwego tańca brzucha. Impreza udała się dzięki udziałowi firm: Akzo Nobel, H+H, Kaem, Lafarge Gips, Knauf, Dolina Nidy, Selena, Rockwool, Ursa, Xella.

_____________________________________________________________

Dzień Dziecka w Biłgoraju. 29 maja 2011 r. Mrówka firmy Fox w Biłgoraju zorganizowała Dzień Dziecka. Pociechom klientów Mrówki zapewniono liczne atrakcje – dmuchaną zjeżdżalnię, samochodziki, rzutki, malowanie twarzy, mini plac zabaw, oprawę muzyczną, gastronomię (kiełbaski, wata cukrowa, lody).

_____________________________________________________________

Festyn rodzinny w Busku-Zdroju.
29 maja 2011 r. odbył się festyn rodzinny dla klientów sklepu PSB-Mrówka w Busku-Zdroju. W związku ze zbliżającym się Dniem Dziecka najwięcej atrakcji przygotowano dla najmłodszych, m.in. zjeżdżalnie, trampoliny, samochodziki oraz malowanie twarzy. Starsi mieli do dyspozycjiquady oraz strzelnicę. Imprezę wspierali dostawcy współpracujący z Grupą PSB (Ursa, Selena, Atlas, Sopro, Karcher, Tikkurila, Sparky, Koelner), którzy poprzez pokazy, konkursy i fachowe porady aktywnie pobudzali sprzedaż swoich wyrobów. W dniu festynu sklep PSB-Mrówka w Busku- Zdroju odwiedziło ponad 1000 osób. Wystawiono ponad 500 paragonów na łączną wartość 45 tys. zł. Klienci, którzy dokonali w tym dniu zakupów uczestniczyli w konkursach z nagrodami. Najwyższy zakup wyróżniony został laptopem, a kolejne miejsca aparatem cyfrowym i nawigacją GPS.

_____________________________________________________________

Dzień Dziecka z Mrówką w Grodzisku Mazowieckim. 4 czerwca 2011 r. firma Kasta z Grodziska Mazowieckiego zorganizowała piknik „Dzień Dziecka z Mrówką”. O powodzeniu imprezy świadczy frekwencja – prawie 2 tysiące młodych klientów z rodzinami odwiedziło olbrzymi plac zabaw przygotowany przed Mrówką Kasty, ze zjeżdżalnią, zamkiem do skakania, stołem zabaw. Nie lada atrakcją okazał się pokaz zorganizowany przez strażaków z Grodziskiej Straży Pożarnej – akcja ratowania nieprzytomnego człowieka z płonącego budynku, którą zakończył pokaz „lania wody” z samochodu strażackiego. Gośćmi pikniku byli także lokalni policjanci, którzy pokazali jak radiowóz wygląda od środka oraz opowiadali o zasadach bezpiecznego ruchu. Tego dnia klienci Kasty mieli okazję brać udział w konkursach i loteriach. Główne nagrody to: „plac zabaw”, rower i elektronarzędzia. W organizacji imprezy pomogły firmy: H+H, Soudal, Akzo Nobel, Karcher, Mercedes Benz z Piaseczna.

_____________________________________________________________

Dzień Rodzinny w Strzelinie. 29 maja 2011 r. przy Mrówce w Strzelinie pojawiły się tysiące ludzi, całe rodziny. Organizator Dnia Rodzinnego – firma Osiński i Syn – przewidział dziesiątki atrakcji dla wszystkich pokoleń. Konkursy piosenki dziecięcej, pokaz iluzjonisty, bungie run, turniej piłkarzyków, kabaret OTTO, pokaz barmański miały wielkie powodzenie.

_____________________________________________________________

Dni Makowa Mazowieckiego. 12 czerwca 2011 r. firma Glaz-Bud oddział Maków Mazowiecki aktywnie uczestniczyła w obchodach „Dni Miasta Makowa Mazowieckiego”. Firma przygotowała dla swoich klientów, mieszkańców miasta i okolic wiele atrakcji. Na najmłodszych czekała trampolina, dmuchany zamek, rzutki oraz mini boisko piłkarskie. Furorę zrobił konkurs rysunkowy. Dzieci malowały Mrówkę, najmłodsi złożyli do oceny kilkadziesiąt prac. „Starsi” z kolei interesowali się ofertą Glaz-Budu. Każdy, kto odwiedził stoisko firmy otrzymał miły upominek. Wiadomość, że już niebawem w Makowie otworzy się sklep PSB-Mrówka uczestnicy imprezy przyjęli z radością i zaciekawieniem.

_____________________________________________________________

Dni Myszkowa.
Spółka Budulec z Koziegłowów była generalnym sponsorem Dni Myszkowa – imprezy zorganizowanej 17–18 czerwca 2011 r. Ekspozycja nazwy i loga spółki na łamach patronatów prasowych, prezentacja na telebimie, reklama internetowa na stronie www.miastomyszkow. pl okazały się świetną promocją sklepu PSB-Mrówka w Myszkowie, w który zainwestował Budulec. Spółka przygotowała dla swoich klientów, mieszkańców miasta i okolic wiele atrakcji i konkursów z nagrodami. Uczestnicy imprezy odwiedzali stoisko Budulca, interesując się ofertą firmy. Spółkę kupca PSB z Koziegłowów wsparły firmy: Satyn, Termo Organika, Farby Kabe, Selena, Soudal, Dixit.

_____________________________________________________________

Dzień otwarty w Mrówce w Mławie. Ciemne chmury, które wisiały nad Mławą w sobotni poranek 18 czerwca 2011 r. psuły humor właścicielom Mrówki. Misterny plan festynu, ułożony miesiąc wcześniej, był zagrożony. Jednak klienci Mrówki, pomimo deszczowej pogody nie zawiedli i przybyli całymi rodzinami. Każdy znalazł coś dla siebie – fachowe porady od przedstawicieli producentów, atrakcje cenowe, drobne upominki, grill, dmuchane zjeżdżalnie dla dzieci. A za największe zakupy można było otrzymać cenne nagrody: rowery, aparaty fotograficzne, mikrofalówki i telewizory.

_____________________________________________________________

Mrówka na 4 kółkach. Weekend 18–19 czerwca 2011 r. zespół rajdowy PSBMrówka Erem Rally Team rywalizował z załogami z Polski, Niemiec i Czech w 26 Rajdzie Karkonoskim. W pierwszym dniu rajdu, rywalizując w Pucharze Łużyc, zespół reprezentujący Mrówkę zameldował się na mecie na 6 miejscu w klasyfikacji generalnej i 2 w swojej klasie. Drugi dzień okazał się niezwykle ciężki a odcinki specjalne bardzo dziurawe, w wyniku czego rajdówka Mrówki uszkodziła zawieszenie.

_____________________________________________________________

Strongmeni pod Ciechanowem
. 3 lipca 2011 r. w Niestumiu k. Ciechanowa w Zajeździe Tur odbyły się Mistrzostwa Polski Strongman Harlem 2011. Nowym Championem został Janusz Kułaga, który wraz ze Sławkiem Toczkiem (drugie miejsce) i Sebastianem Kurkiem (trzeci) toczyli zażartą walkę o zwycięstwo. W zawodach startowało 12 zawodników. Jednym z głównych sponsorów imprezy była firma Rolbud z Ciechanowa należąca do Grupy PSB.

__________________________________________________________________________________

Jubileuszowe gale

20-lecie firmy BUSTER – w ruinach Teatru Victoria w Gliwicach. 10–11 czerwca 2011 r. firma Buster świętowała wraz z przyjaciółmi swoje 20-te „biznesowe” urodziny. Obchody 20-lecia rozpoczęły się 10 czerwca galą na ponad 200 gości. Były wszystkie znaczące osoby w mieście, znaczące firmy współpracujące z Busterem – producenci, wykonawcy, architekci, zaprzyjaźnieni akcjonariusze PSB oraz zarząd Grupy PSB. Gości witała orkiestra dęta. Piękna scenografia wewnątrz, świetne zespoły muzyczne, występy artystów – to stworzyło niezapomnianą całość. Następnego dnia identyczna impreza jubileuszowa odbyła się dla drugiej grupy przyjaciół firmy – pracowników, wykonawców, było ponad 200 osób. Ruiny Teatru Victoria przez te dwa dni tętniły życiem... Organizację imprezy wspomogli producenci materiałów budowanych: Ursa, Wienenberger, Wavin, CRH, Rockwool, Soudal, Semin, Lafarge, Kreisel, Termo Organika, Kerakoll, Atlas, Akzo Nobel, Lemar, Color Expert, Domus, Koelner, Mastermas, Satyn, Olmex, Henkel, Xella, Lakma, Protool, Botament, quick-mix, Stabill.

_____________________________________________________________


20-lecie BOL-ANN-u – gala w Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie.
11 czerwca 2011 r. minęło równo 20 lat od założenia w Gnieźnie firmy Bol-Ann. Z okazji jubileuszu w auli Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie zebrało się znamienite 200–osobowe grono ludzi związanych z Bol-Annem. Byli to pracownicy, klienci oraz dostawcy, a także przedstawiciele lokalnych władz. W części oficjalnej goście mogli poznać historię firmy. Najstarsi stażem pracownicy Bol-Ann-u zostali wyróżnieni i nagrodzeni wspaniałymi prezentami. Nie zabrakło też podziękowań i prezentów od załogi i gości dla trójki właścicieli firmy, pani Anny Stelmaszyk i jej synów – Tomasza i Marcina. wcześniej, był zagrożony. Jednak klienci Mrówki, pomimo deszczowej pogody nie zawiedli i przybyli całymi rodzinami. Każdy znalazł coś dla siebie – fachowe porady od przedstawicieli producentów, atrakcje cenowe, drobne upominki, grill, dmuchane

__________________________________________________________________________________

Rocznice


W lipcu 2011 r. piętnastolecie założenia firmy świętuje GLAZ-BUD z Pułtuska.

Poprzedni

Wydarzenia - Dostawcy

Wydarzenia - Dostawcy