Aktualne wydanie: nr 4(88)/2015

Aktualne wydanie: nr 4(88)/2015 pobierz pdf

Aktualne wydanie: nr 4(88)/2015


Dynamiczny rozwój sieci detalicznej PSB-Mrówka zaowocował otwarciem 22 placówek w 2015 r. i obecnie sieć liczy już 203 markety w Polsce. Sklepy Mrówka to najbardziej powszechna sieć marketów branży „dom i ogród” w miejscowościach powiatowych i gminnych. Nowoczesne, samoobsługowe sklepy posiadają w ofercie od kilku do kilkunastu tysięcy pozycji asortymentowych. Rozwój ilości placówek detalicznych Mrówek idzie w parze z dobrymi wynikami handlowymi. Przychody Mrówek w pierwszym półroczu 2015 r. wzrosły o 9% w stosunku do 2014 r. Dla porównania przychody w kanale hurtowym PSB wzrosły średnio o 5%. O wynikach popytu na materiały budowlane w I półroczu 2015 roku mogą Państwo przeczytać na III okładce numeru. W tym numerze polecam artykuł o rodzajach i prawidłowym montażu okien połaciowych, dachowych, drzwi wewnętrznych oraz o roletach wewnętrznych. Najnowsze rozwiązania w tym obszarze przedstawiają specjaliści z firmy: Stolbud Włoszczowa, Velux, Soudal, Invado i Gardinia (str. 4–16). O nowościach rynkowych oferowanych przez dostawców PSB oraz o poradach dt. szybkiej naprawy podłoży posadzki można przeczytać na str. 17–25. W fotoreportażu piszemy o sukcesach firmy PSB Bel-pol ze Staszowa, która 20 czerwca 2015 r. otworzyła 200. market Mrówka (str. 30–32). W „Wydarzeniach Partnerów PSB” na str. 33–39 można przeczytać o rozwoju sieci Mrówek oraz relacje z wydarzeń integracyjnych, sportowych i szkoleń dla firm wykonawczych. Natomiast na stronie 29 znajduje się informacja z 25-lecia firmy Pol-Skone. Na koniec numeru (str. 40) zapraszam do rozwiązania „Krzyżówki budowlanej” nr 4/2015.

podpis autora

Temat numeru

Technologie i produkty

Opinie wykonawców

PSB Bel-pol – ciężka praca się opłaca

Jadwiga i L eszek Belusiak swoją działalność zaczynali od upraw pomidorów. Kilka lat później założyli firmę Bel-pol

Jadwiga i L eszek Belusiak swoją działalność zaczynali od upraw pomidorów. Kilka lat później założyli firmę Bel-pol

Analizy rynku

Reklamy

ALTAX

Reklama - ALTAX - szybkoschnący impregnat

Reklama - ALTAX - szybkoschnący impregnat

IZOLEX

Reklama - IZOLEX - System ochrony i napraw konstrukcji betonowych

Reklama - IZOLEX - System ochrony i napraw konstrukcji betonowych

ROTO

Reklama - ROTO - nowości na rynku

Reklama - ROTO - nowości na rynku

Poprzednie wydania